حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم
تربيت مربي حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم

 

گروه خبرنگاران افتخاری / الهام بلالی: مدرس دوره‌های تربيت معلم پيش‌‌دبستانی با انتقاد از اظهارنظرهای غير كارشناسی در بحث قرآن پيش از دبستان گفت: كسانی در عرصه پيش‌دبستانی قرآنی اظهار نظر كنند كه يك روز برای اين گروه سنی تدريس كرد‌ه‌اند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حسين همتی، مدرس دوره‌های تربيت معلم پيش‌دبستانی با انتقاد از اظهار نظرهای غير كارشناسی در بحث قرآن پيش از دبستان گفت: كسانی در عرصه پيش‌دبستانی قرآنی اظهارنظر كنند كه يك روز برای اين گروه سنی تدريس كرده‌اند.

اين مدرس قرآن گفت: متأسفانه در سال‌های اخير كسانی برای قرآن در پيش‌د‌بستانی نظر می‌دهند كه اصلاً با فضای حاكم بر آن آشنايی ندارند و متأسفانه بعضاً اين نظرات كارشناسی محسوب می‌شود.

نويسنده كتاب‌های قرآن پيش‌دبستانی سازمان دارالقرآن الكريم افزود: حتی برخی از افراد شناخته شده در عرصه قرائت و حفظ كل كه اصلاً در فضای كودكان حضور نداشته‌اند، به گونه‌ای اظهارنظر می‌كنند كه انگار سال‌هاست در اين عرصه حضور فعال داشته‌اند.

وی همچنين، با انتقاد از مطبوعات و خبرگزاری‌هايی كه با اين افراد مصاحبه می‌كنند، گفت: افراد بسيار پرتلاش، مجرب و كاركرده‌ای در عرصه پيش از دبستان و دبستان در سال‌های اخير حاضر بوده‌اند كه می‌توان از آن‌ها برای بحث‌های كارشناسی در اين عرصه استفاده كرد.

حسين همتي:

روشهاي آموزشي ما دخترانه است و به همين دليل پسران دچار مشكل مي شوند.

مدير گروه حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم و روانشناس كودك با اعلام اين مطلب گفت: شيوه هاي تدريس در ايران و اكثر كشورها شيوه هايي كاملا ساكن و دخترانه است و نمي تواند براي ترغيب پسران براي آموزش مفيد باشد.

وي افزود: كودك از بدو تولد تا سنين 9،10 سالگي با خانم ها سرو كار دارد . چه در منزل ، چه در مهد كودك و چه در دبستان و اين باعث مي شود تا نتواند اولا مردانه رشد كند و ثانيا مطابق با سرشت خود پرورش يابد.

همتي گفت:كه در همه جوامع تحرك پسران بيش از دختران است ولي هنگامي كه مربي كودك در سنين پايين خانم است نمي تواند با تحرك كودك كنار بيايد و سعي دارد تا او را به هر ترتيب بنشاند و اين خود موجب مي شود تا كودكي در كلاس كمي تحرك دارد مي گويند بيش فعال است.

وي در ادامه گفت: به نظر بايد كودك علاوه بر مربي خانم با مربي آقا نيز برخود داشته باشد و همچنين مربيان را نسبت به اين خصوصيات كودك آشنا نمود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام خيلي خوش آمديد من در اين وبلاگ قصد دارم تدريس هاي روزانه خودم در زمينه تدريس قرآن به مربيان و معلمان را قرار دهم اميدوارم مفيد باشد. لطف كنيد و نظرات خود را براي من ارسال نماييد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حفظ مفهومي كاربردي قرآن كريم و آدرس quran12.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 85299
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->